Bereiche

Neueste Chatnachrichten

Zeit Platz Name Nachricht
6. Jun 2023 23:18:40 354  LilMonsterDemon i spelt that wrong
6. Jun 2023 23:18:25 237  haxboi oh
6. Jun 2023 23:18:17 414  Synision you need both vtf and vmt
6. Jun 2023 23:18:01 354  LilMonsterDemon you need VMTs (Valve Texture Files) for Sprays.
6. Jun 2023 23:17:37 237  haxboi yeah
6. Jun 2023 23:17:31 414  Synision press t
6. Jun 2023 23:17:26 237  haxboi how tf did you do the spray?
6. Jun 2023 23:16:56 1.007  Winter im not ded is ok
6. Jun 2023 23:16:48 419  JAE_yt sorry winter
6. Jun 2023 23:16:48 62  mint crits saved my life twice
6. Jun 2023 23:16:44 62  mint 15 hp
6. Jun 2023 23:16:12 419  JAE_yt DAMN IT LMAO
6. Jun 2023 23:16:05 419  JAE_yt I NEED TO COVER IT
6. Jun 2023 23:16:00 419  JAE_yt MOVE
6. Jun 2023 23:15:39 62  mint :skull:
6. Jun 2023 23:15:37 62  mint missed all 4 rockets
6. Jun 2023 23:15:33 62  mint i cant aim for shit lol
6. Jun 2023 23:15:30 354  LilMonsterDemon !taunt
6. Jun 2023 23:15:28 1.278  djo Justice
6. Jun 2023 23:15:22 414  Synision if you think its wrong kill yourself in minecraft
6. Jun 2023 23:15:21 360  Im so hungry !rtd
6. Jun 2023 23:15:18 419  JAE_yt no horny
6. Jun 2023 23:15:12 354  LilMonsterDemon !taunt
6. Jun 2023 23:15:00 414  Synision theres nothing wrong with that
6. Jun 2023 23:14:48 1.278  djo theres so much wrong here
6. Jun 2023 23:14:12 62  mint gyat
6. Jun 2023 23:14:10 354  LilMonsterDemon !rtd
6. Jun 2023 23:14:08 610  JJ200619 nevermind
6. Jun 2023 23:13:48 610  JJ200619 yo we got a camping heavy on bridge
6. Jun 2023 23:13:38 434  Vincifier !rtd
6. Jun 2023 23:13:10 62  mint not friendly
6. Jun 2023 23:13:08 62  mint btw im actually fighting
6. Jun 2023 23:12:09 70  Sentry sapped
6. Jun 2023 23:11:52 414  Synision move that tele out here
6. Jun 2023 23:11:26 62  mint gyat
6. Jun 2023 23:09:39 354  LilMonsterDemon !taunt
6. Jun 2023 23:09:05 1.747   !rtd
6. Jun 2023 23:09:01 1.747   !erd
6. Jun 2023 23:07:59 354  LilMonsterDemon !taunt
6. Jun 2023 23:07:47 360  Im so hungry !rtd
6. Jun 2023 23:07:15 1.747   !hhh
6. Jun 2023 23:07:15 419  JAE_yt ow
6. Jun 2023 23:07:10 419  JAE_yt leave lil engi alone
6. Jun 2023 23:06:23 360  Im so hungry !rtd
6. Jun 2023 23:05:40 419  JAE_yt lmao
6. Jun 2023 23:05:38 354  LilMonsterDemon !taunt
6. Jun 2023 23:05:19 62  mint oh
6. Jun 2023 23:04:59 1.007  Winter didnt mean to do that
6. Jun 2023 23:04:26 414  Synision haha
6. Jun 2023 23:04:22 419  JAE_yt ow
6. Jun 2023 23:03:58 360  Im so hungry !rtd
6. Jun 2023 23:03:04 354  LilMonsterDemon hey look, i look like a sniper bot
6. Jun 2023 23:02:30 360  Im so hungry !rtd
6. Jun 2023 23:01:47 354  LilMonsterDemon !taunt
6. Jun 2023 23:01:17 502  koco !jp
6. Jun 2023 23:00:30 1.007  Winter bad
6. Jun 2023 23:00:27 62  mint 10
6. Jun 2023 23:00:21 360  Im so hungry !rtd
6. Jun 2023 23:00:15 414  Synision smash
6. Jun 2023 22:59:47 354  LilMonsterDemon !taunt
6. Jun 2023 22:59:36 1.007  Winter i tried to read but you keep pushing me away :(
6. Jun 2023 22:59:20 414  Synision i wanna find a texture enhancer so i can read whats on the book
6. Jun 2023 22:58:47 311  timrossiterjr12 !rtd
6. Jun 2023 22:58:45 360  Im so hungry !rtd
6. Jun 2023 22:58:40 62  mint :3
6. Jun 2023 22:58:38 62  mint brotha did not get free items
6. Jun 2023 22:58:31 62  mint amazeballs
6. Jun 2023 22:58:27 5.638  Meet the spy !freeitems
6. Jun 2023 22:58:27 354  LilMonsterDemon Spy Sniper Gaming
6. Jun 2023 22:58:23 1.007  Winter lmao
6. Jun 2023 22:58:21 543  mechanictc2 ez
6. Jun 2023 22:58:17 414  Synision never says but it said admin deleted on my record when you go to my bans
6. Jun 2023 22:58:12 354  LilMonsterDemon Spy Gaming
6. Jun 2023 22:58:05 62  mint and then rolled explode
6. Jun 2023 22:58:03 62  mint yk as i typed the rtd command i thought 'what if i just rolled explode lol'
6. Jun 2023 22:58:02 311  timrossiterjr12 !rtd
6. Jun 2023 22:57:59 1.007  Winter for what
6. Jun 2023 22:57:56 414  Synision yeah
6. Jun 2023 22:57:55 414  Synision thats the only good thing
6. Jun 2023 22:57:53 1.007  Winter really??
6. Jun 2023 22:57:50 62  mint oh
6. Jun 2023 22:57:47 414  Synision the best part of ugc is that they fired those other admins that banned me
6. Jun 2023 22:57:47 326  spyfox20241 rtd'
6. Jun 2023 22:57:37 607  Mouse !taunt
6. Jun 2023 22:57:24 1.325  deskrv !TP
6. Jun 2023 22:56:54 3  kevastator ye
6. Jun 2023 22:56:50 62  mint we can see your pet when you're cloaked lol
6. Jun 2023 22:56:47 607  Mouse !taunt
6. Jun 2023 22:56:37 1.007  Winter fr fr
6. Jun 2023 22:56:27 414  Synision dude
6. Jun 2023 22:56:14 414  Synision yeah
6. Jun 2023 22:56:07 1.007  Winter other problem is the kinds of people that frequent there
6. Jun 2023 22:55:59 414  Synision but the admins should kill themselves
6. Jun 2023 22:55:58 607  Mouse !taunt
6. Jun 2023 22:55:49 414  Synision fun map
6. Jun 2023 22:55:46 414  Synision other than the shit music that plays randomly
6. Jun 2023 22:55:38 1.007  Winter yee
6. Jun 2023 22:55:34 414  Synision i wanna go back to ugc because i like that map
6. Jun 2023 22:54:36 311  timrossiterjr12 !taunt
6. Jun 2023 22:54:31 62  mint time to play my worst class
6. Jun 2023 22:54:23 607  Mouse !taunt
6. Jun 2023 22:54:18 607  Mouse !taunt
6. Jun 2023 22:54:15 1.007  Winter yes
6. Jun 2023 22:54:12 414  Synision sharing is caring
6. Jun 2023 22:54:07 1.007  Winter share
6. Jun 2023 22:53:59 5.638  Meet the spy !rtd
6. Jun 2023 22:53:59 311  timrossiterjr12 !taunt
6. Jun 2023 22:53:56 62  mint you don't need skill to shoot a spy
6. Jun 2023 22:53:56 383  Spoon chill
6. Jun 2023 22:53:53 414  Synision want some
6. Jun 2023 22:53:51 414  Synision they went stale tho
6. Jun 2023 22:53:49 251  Lilgraves710x !rtd
6. Jun 2023 22:53:47 62  mint spoon what beef do you have with me
6. Jun 2023 22:53:46 414  Synision i have some in my desk
6. Jun 2023 22:53:46 5.638  Meet the spy Its not skil if you just shoot them rock
6. Jun 2023 22:53:43 4  Kaiser that rq tho??
6. Jun 2023 22:53:37 311  timrossiterjr12 !taunt
6. Jun 2023 22:53:33 354  LilMonsterDemon !taunt
6. Jun 2023 22:53:32 4  Kaiser LOL
6. Jun 2023 22:53:32 607  Mouse !taunt
6. Jun 2023 22:53:30 4  Kaiser vac will not save you from me loser
6. Jun 2023 22:53:27 5.638  Meet the spy have*
6. Jun 2023 22:53:25 62  mint you don't need evidence
6. Jun 2023 22:53:25 336  wizard jimmy, caster of spells what is a mad a door
6. Jun 2023 22:53:25 311  timrossiterjr12 !tryouts
6. Jun 2023 22:53:19 5.638  Meet the spy Yeah but you dont ave evidence
6. Jun 2023 22:53:19 354  LilMonsterDemon that made me hungry for chips
6. Jun 2023 22:53:19 607  Mouse !taunt
6. Jun 2023 22:53:17 1.007  Winter yee
6. Jun 2023 22:53:14 414  Synision a decent flavor of chips tbh
6. Jun 2023 22:53:12 1.193  OminousOP !locate
6. Jun 2023 22:53:09 3  kevastator you shoot them
6. Jun 2023 22:53:03 414  Synision is cool
6. Jun 2023 22:53:00 414  Synision the fact this mod replaces the bag of chips with cool ranch durritos
6. Jun 2023 22:52:54 5.638  Meet the spy BRO HOW DO YOU JUST GUESS A SPY??????
6. Jun 2023 22:52:53 360  Im so hungry !rtd
6. Jun 2023 22:52:53 4  Kaiser ??
6. Jun 2023 22:52:49 62  mint oh right i forgot you could come in there too
6. Jun 2023 22:52:43 360  Im so hungry it's you're you fucking retard
6. Jun 2023 22:52:41 636  Pyrostag !rtd
6. Jun 2023 22:52:41 887  iamboogarz !tryouts
6. Jun 2023 22:52:27 4  Kaiser idk sounds like your bothered
6. Jun 2023 22:52:26 1.007  Winter ye
6. Jun 2023 22:52:24 360  Im so hungry i can say all of that and the n word
6. Jun 2023 22:52:21 414  Synision look at this
6. Jun 2023 22:52:18 414  Synision i dont like mullets but it sure as hell fits scout
6. Jun 2023 22:52:17 4  Kaiser stay heavy
6. Jun 2023 22:52:13 4  Kaiser lol
6. Jun 2023 22:52:03 607  Mouse i cant legally say that but i can say faggot and retard
6. Jun 2023 22:51:56 311  timrossiterjr12 !taunts
6. Jun 2023 22:51:54 636  Pyrostag keep hiding in spawn
6. Jun 2023 22:51:51 4  Kaiser and then getting muted for like 3 weeks lmfao
6. Jun 2023 22:51:44 4  Kaiser joop go back to saying the hard r again
6. Jun 2023 22:51:39 636  Pyrostag ty <3
6. Jun 2023 22:51:35 4  Kaiser nice vac losa!!!
6. Jun 2023 22:51:31 354  LilMonsterDemon !taunt
6. Jun 2023 22:51:26 636  Pyrostag oh now the pussy comes out from hiding lmao
6. Jun 2023 22:51:22 607  Mouse !taunt
6. Jun 2023 22:51:17 360  Im so hungry !rtd
6. Jun 2023 22:51:08 607  Mouse !taunt
6. Jun 2023 22:51:03 62  mint mb
6. Jun 2023 22:51:02 1.193  OminousOP !tryouts
6. Jun 2023 22:50:51 360  Im so hungry !rtd
6. Jun 2023 22:50:42 607  Mouse !taunt
6. Jun 2023 22:50:36 4  Kaiser !fp
6. Jun 2023 22:50:27 607  Mouse !taunt
6. Jun 2023 22:50:27 62  mint :3
6. Jun 2023 22:50:24 607  Mouse !tant
6. Jun 2023 22:50:24 3  kevastator :<
6. Jun 2023 22:50:19 3  kevastator 11
6. Jun 2023 22:50:19 607  Mouse !taunt
6. Jun 2023 22:50:18 62  mint 11
6. Jun 2023 22:50:03 636  Pyrostag !jp
6. Jun 2023 22:50:01 62  mint :3
6. Jun 2023 22:49:59 62  mint good job
6. Jun 2023 22:49:52 607  Mouse !taunt
6. Jun 2023 22:49:49 1.193  OminousOP !tryouts
6. Jun 2023 22:49:46 4  Kaiser !tp
6. Jun 2023 22:49:42 502  koco !jp
6. Jun 2023 22:49:29 887  iamboogarz !taunt
6. Jun 2023 22:49:17 636  Pyrostag !reverts
6. Jun 2023 22:49:11 360  Im so hungry !rtd
6. Jun 2023 22:49:10 887  iamboogarz / tryouts
6. Jun 2023 22:49:02 62  mint teleporter
6. Jun 2023 22:48:59 5.638  Meet the spy Yes
6. Jun 2023 22:48:59 1.193  OminousOP /TEST
6. Jun 2023 22:48:52 383  Spoon how tf
6. Jun 2023 22:48:36 62  mint bro went rage heavy
6. Jun 2023 22:48:29 1.007  Winter it did
6. Jun 2023 22:48:26 607  Mouse !taunt
6. Jun 2023 22:48:24 414  Synision i think we made them rq it auto baled me
6. Jun 2023 22:48:22 607  Mouse !taunt
6. Jun 2023 22:48:00 887  iamboogarz !taunt
6. Jun 2023 22:47:57 887  iamboogarz !taunt high five
6. Jun 2023 22:47:51 887  iamboogarz !taunt griddy
6. Jun 2023 22:47:44 504  Leif the Idiot yo
6. Jun 2023 22:47:42 5.638  Meet the spy ...
6. Jun 2023 22:47:13 887  iamboogarz !civ
6. Jun 2023 22:46:35 636  Pyrostag !rtd
6. Jun 2023 22:45:55 607  Mouse !taunt

Adminoptionen: